Wiosna, ach to ty :)

Jak czas potrafi zmienić wszystko :) Niedawno napisałam post o tym samym tytule, ale wydźwięk miał raczej mało pozytywny.
Dziś mogę napisac, że jest tak pięknie na dworze, że aż chce się żyć :) Zaczyna się ulubiony dla mnie czas, czas balerinek/tenisówek/szpilek/sandałków, cienkich bluzek, kolorowych pastelowych spodni, ale przede wszystkim powietrza pełnego zapachów :) Pachnie świeża trawa, pachną kwitnące nieśmiało kwiaty i drzewa, wiśnie, brzoskwinie i  chyba jabłonie obsypało kwiatami :) Słońce w ostatnich dniach łaskotało po twarzy, ptaki śpiewają od samego rana... Pięknie jest :)

Nie tylko pogoda w ostatni weekend mnie pozytywnie nastroiła. Zrobiłam sobie wypad do Poznania, w którym studiowałam i mieszkałam przez 5 lat. Przyleciała moja przyjaciółka z Norwegii, spotkałyśmy się z dziewczynami ze studiów i przemiło spędziłyśmy czas na pogaduchach :) Ale czas i tu dał się we znaki, bo dawniej poniósłby nas niezły melanż, a tym razem postawiłyśmy na drinowanie z plotkowaniem. Albo się starzejemy, albo... po prostu zwyczajnie się za sobą stęskniłyśmy :) Tak czy inaczej piątek i sobota minęły mi bardzo bardzo miło :)





A już za chwilę święta i kolejny wyjazd. Mamy taką tradycję rodzinną, że od kilku lat pakujemy się całą rodziną i wyjeżdżamy. Do tej pory 3 lata z rzędu było to Zakopane, tym razem wybraliśmy Czarną Górę. Bardzo lubię spędzać te święta w taki sposób, bo Wielkanoc nigdy nie była moimi ulubionymi świętami- menu tez raczej nie w moim klimacie- jajka, kiełbasy i te sprawy, więc jest to idealna odmiana, a przy okazji unikamy siedzenia wiecznie przy stole :)

Komentarze

  1. Ta tradycja wyjazdu na święta jest genialna! Tez z mężem w tym roku mamy zamiar gdzieś uciec po raz pierwszy ale teściowa jeszcze nie wie a jak dowie sie to bedzie awantura :-D Ale i tak wyjedziemy! W końcu mamy 14go dziesiąta rocznice zapoznania sie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :) To jest co świętować! My wyjeżdżamy całą rodziną- moi rodzice, moja siostra ze swoją rodziną i my. Za każdym razem ma jechać z nami moja teściowa, ale za każdym razem jej coś "wypada" i ostatecznie nie jedzie. Ale my sumienie mamy czyste- zawsze chcemy ją zabrać, więc jej problem że nie jedzie i nie ma nas razem na święta. Moja teściowa to bardzo specyficzna osoba i naprawdę, jak znajdzie się ktoś kto ją zrozumie, to dostanie ode mnie nagrodę :)

      Usuń
  2. Wiosna jest piękną porą roku,wszystko się budzi do życia,jest cieplej, radośnie. Jeszcze lepiej kiedy nastaje taka wiosna wewnątrz nas, mamy więcej siły,uśmiechu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt :)
      Ale czytałam kiedyś, że wiosna ma też czarniejsze oblicze- wiosną rośnie wbrew pozorom liczba samobójstw. Ludzie liczą, że po zimie przyjdzie wiosna i ich życie zmieni się na lepsze, a gdy tak się nie dzieje- poddają się. To było dla mnie ogromnym zaskoczeniem.

      Usuń
  3. Ale super macie zwyczaj😄podoba mi się 😄też chciałabym taki wprowadzić 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co stoi na przeszkodzie :)? Z reguły wszyscy mają wtedy wolne, Wielkanoc wszyscy mają w tym samym czasie, więc nie trzeba zgrywać się terminami :) Gorąco polecam takie rozwiązanie, dopiero jak zaczęliśmy wyjeżdżać poczułam jakie to jest super!

      Usuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.