Miss you already

Jedna z moich bardzo niewielu przyjaciółek mieszka bardzo daleko. Ostatnio poleciła mi film. Powiedziała, że muszę go obejrzeć i że jest o przyjaźni. Tytuł "Miss you already" (po polsku- "Już za Tobą tęsknię") trochę mnie zmylił, bo myślałam, że to właśnie o przyjaźni na odległość. N. zapomniała mi powiedzieć, że muszę mieć w zapasie tonę chusteczek. 
Film jest piękny, wzruszający, poruszający. Dający do myślenia. Po obejrzeniu świat wartości staje przed oczami. I zahacza również o problem niepłodności oraz jego cienie i blaski.

Obejrzyjcie. Tylko ja Cię uprzedzam- opakowanie chusteczek w zasięgu ręki. 

Pomimo, że niepłodność jest chorobą, to tak naprawdę życie jest wartością.

I mimo, że ta choroba wymaga czekania, cierpliwości, poświęcenia nerwów, łez i niekiedy nawet małżeństw, to warto żyć pełnią życia. 

Ja staram się nie pozwolić niepłodności zdeterminować mojego życia. Tobie też tego życzę :*

Komentarze

  1. Zaciekawiłaś mnie tym filmem. Lubię filmy i książki poruszające tematykę naszego problemu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niepłodność nie jest sednem tego filmu, niemniej jednak polecam bardzo!

      Usuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.